Laster...

LIVSTID SMYKKEGARANTI OG UTVIDET BESKYTTELSESPLAN

Hva er livstidsgaranti på smykker?

Livstidsgaranti på smykker er en garanti for at produktet er produsert i de høyeste kvalitetsstandarder og eventuelle feil i det originale designet eller utførelse vil bli dekket av produsenten i en levetid.

Hva dekker livstidsgaranti?

- Feil i det originale produktdesignen

- Feil i de brukte materialene (som metalltype eller farge)

- Funksjonsfeil som skyldes utførelse

Hva er smykkebeskyttelsesplaner?

Smykkebeskyttelsesplaner er utvidede serviceplaner som gir deg tilleggstjenester som ikke dekkes av standard livstidsgaranti. Disse planene gir en bredere beskyttelse for smykkene dine i tillegg til livstidsgarantien.

Hva er forskjellen mellom livstidsgaranti for smykker og beskyttelsesplaner?

Hvert GLAMIRA produkt er utstyrt med en livstidsgarantiplan, som dekker eventuelle produsentfeil, men den dekker ikke rutinemessig vedlikehold av produktet og/eller skader som oppstår som følge av normal slitasje, feilbruk eller ulykker. Det er ingen ekstra kostnad for livstidsgaranti.

Beskyttelsesplaner på den annen side dekker vedlikeholds krav eller skader som følge av normal slitasje, feilbruk eller ulykker. Det er en ekstra kostnad for disse planene, avhengig av det valgte dekningsalternativet.

Hvor mange typer av beskyttelsesplaner er tilgjengelige?

Vi tilbyr to beskyttelsesplaner med ulike dekningsnivåer.

Er det obligatorisk å velge en beskyttelsesplan?

Nei, beskyttelsesplaner er ikke obligatoriske; Du kan imidlertid velge et av de tilgjengelige alternativene hvis du foretrekker å ha utvidet dekning for smykkene dine.

Hva er forskjellen mellom den Forlenget beskyttelsesplanen og den Forlenget+ beskyttelsesplanen?

Forskjellen mellom de to planene er dekningsnivået til de leverte tjenestene. Den forlenget beskyttelsesplanen lar deg motta vedlikeholdstjenester etter din 60 dagers returperiode, mens den forlenget+ beskyttelsesplanen gir deg bredere vedlikeholdstjenester, inkludert reproduksjon og utskifting av stein.

Hva koster beskyttelsesplanene?

Prisen avhenger av ditt valg av produkt og dekningsnivå. Du kan se kostnadene for den valgte planen og legge den til bestillingen din under kassen.

Er returforsendelse gebyret inkludert i beskyttelsesplanen min?

Ja, det er det. Når du returnerer produktet ditt for å få service under beskyttelsesplanen din, gir vi deg en fraktetikett, og du betaler ikke for returforsendelsen.

Hvordan bruke beskyttelsesplanen?

Alt det du trenger å gjøre er å følge vår vanlige returprosedyre og beskrive forespørselen din som dekkes av beskyttelsesplanen din. Abonnementet ditt på beskyttelsesplanen vil være tilgjengelig i systemet vårt, og produktet ditt vil bli betjent deretter.

Hvordan fornye beskyttelsesplanen?

Forlenget beskyttelsesplaner er kun tilgjengelig for den valgte tidsperioden, og de kan ikke fornyes.

Hva om jeg bestemmer meg for å returnere produktet mitt for refusjon?

Hvis du returnerer produktet ditt som oppfyller alle returbetingelsene (returnert innen 60 dager etter levering, i original ubrukt tilstand og med produktetiketten på), refunderer vi også beskyttelsesavgiften din.

Kan jeg bruke en annen gullsmedtjeneste til grunnleggende vedlikehold mens jeg har beskyttelsesplanen min?

Både livstidsgarantiplanen og beskyttelsesplanene er ugyldige i tilfelle en tredjeparts endring. Ikke få service på produktet andre steder.

Beskrivelse av tjenestene

  • Produsentens defekter: Feil i den originale produktdesignen og defekter som oppstår på grunn av feil metall eller utførelse anses som produsentens defekter.

  • Størrelsesendring: Vi tilbyr en engangs gratis størrelsesendring kun innen de første 60 dagene etter levering av bestillingen din. Vi kan ikke tilby ringstørrelse tjenester etter denne perioden. Planene for utvidet beskyttelse lar deg returnere ringen din for å endre størrelse selv etter 60 dager.

  • Gjenopprett rhodium belegg, polering og etterbehandling: Ved regelmessig bruk mister metallet glansen i smykkene; din ringfinish eller rhodium belegg (hvis tilgjengelig) kan forsvinne med tiden. Smykkene dine poleres og/eller får sin finish eller rhodium belegg restaurert gratis, med din utvidede beskyttelse.

  • Fjerne flekker og patina: Uansett hva metallet i smykket ditt er, kan det bli flekker eller få patina avhengig av hvordan det har blitt brukt. Din utvidede garanti dekker fjerning av smuss, flekker, patina eller oksidering.

  • Reparasjon av ødelagte smykker (uten manglende deler): Smykkene dine kan gå i stykker på grunn av støt, feilbruk eller ulykker. Våre beskyttelsesplaner dekker reparasjon av ødelagte deler, så lenge det ikke mangler deler av smykket og edelstenene på det (hvis tilgjengelig) fortsatt er intakte.

  • Vedlikehold av diamanter, edelstener og perler: Diamanten din varer evig, men den krever spesiell omsorg for å beholde gnisten. Edelstener og perler er også veldig delikate og de må rengjøres for at de skal beholde sin naturlige skjønnhet i lang tid. Diamant, edelsten og perle vedlikehold dekker rengjøring av stener og perler på smykkene dine.

  • Sikring av stener (ikke-stifterinnstillinger): Steiner på smykker uten stifter kan løsne med tiden, og dette kan føre til at de faller av. Vi fester steinene på åpninger med stifter for å holde dem på plass.

  • Klo stramming: Utstikkerne på smykkene dine kan sette seg fast i klær og bøyes, eller så løsner de med tiden, noe som får steinen til å falle ut. Utstikkerne på smykkene dine strammes med denne tjenesten.

  • Reparasjon av skadede deler: Det skadede ringhodet eller delen på smykket ditt er reparert.

  • Omforming: Ringen din kan begynne å miste formen på grunn av kurver og bulker forårsaket av daglig bruk. Denne tjenesten dekker omforming av eventuelle skjeve smykker.

  • Reparasjon av kjeder, spenner, øredobber, mansjettknapper: Kjeder på smykker kan sette seg fast et sted og gå i stykker, armbåndet eller kjedespennene kan bli skadet som følge av hyppig bruk. Øredobber og mansjettknapper kan løsne eller skades som følge av normal slitasje. Eventuelle skader som oppstår fra slike hendelser repareres.

  • Utskifting av ødelagte eller manglende steiner opptil 2,5 mm/stk: Eventuelle skadede eller manglende edelstener opptil 2,5 mm erstattes uten kostnad. Totalt antall erstattede steiner under planen kan ikke overstige antallet steiner som er brukt på smykket.

  • Erstatning av skadede eller manglende perler: Skadede eller manglende perler erstattes uten kostnad. Totalt antall erstattede perler i løpet av planen kan ikke overstige antallet perler som er brukt på smykket.

  • Reparasjon av skadede emalje, onyx, keramikk, lær, tre eller karbondeler: Emalje, onyx, keramikk, lær, tre eller karbondelene til smykkene dine kan bli skadet som følge av normal slitasje, feilbruk eller ulykker. Vi reparerer og/eller restaurerer disse delene.

  • Utskifting av skadet eller manglende midtstein: Enhver type eller størrelse midtstein erstattes uten kostnad. Denne tjenesten er begrenset til kun en gang i beskyttelsesperioden.

  • Reproduksjon av ødelagte smykker (uten manglende deler): Smykkene dine kan gå i stykker på grunn av støt, feilbruk eller ulykker. Hvis reparasjon av ødelagte deler ikke er mulig, reproduseres smykket ditt så lenge det ikke mangler deler av smykket og edelstenene (hvis tilgjengelig) fortsatt er intakte.

  • Gratis gravering etter levering: Gravering er en gratis tjeneste på bestillingstidspunktet; vi tilbyr imidlertid ikke denne tjenesten i etterkant. Engangs gratis gravering etter levering er dekket i Forlenget+ Beskyttelsesplan.

  • Refusjon etter 60 dager etter levering: Du får en 60 dagers returrett for smykkene dine. Beskyttelsesplaner dekker ikke rettigheter til å returnere varen for refusjon etter 60 dagers returperiode.

  • Butikkreditt etter 60 dager etter levering: Du får 60 dagers returrett for smykkene dine, og butikkkreditt er et av refusjonsalternativene våre. Beskyttelsesplaner dekker ikke rettigheter til å returnere varen for butikkkreditt etter 60-dagers returperiode.

  • Tap eller tyveri: Smykkene dine er forsikret mot tap under forsendelsen av bestillingen din til adressen din; Beskyttelsesplanene dekker imidlertid ikke tap eller tyveri etter levering. Du kan kontakte et forsikringsselskap hvis dette er en tjeneste du ønsker å ha.

VILKÅR OG BETINGELSER

  • Beskyttelsesplanene forblir i kraft i den valgte tidsperioden etter levering av produktet.

  • Beskyttelsesplanene kan ikke overføres til andre personer, andre bestillinger eller produkter.

  • Beskyttelsesplan gebyret kan ikke brukes til andre tjenester.

  • Beskyttelsesplan gebyret kan ikke konverteres inn i kontanter eller butikkreditt.

  • Gratis endring av ringstørrelse er tilgjengelig kun en gang i året i beskyttelsesperioden.

  • Gratis midtstein utskifting er begrenset til kun en gang i den valgte perioden av beskyttelsesplanen.

  • Sten erstatninger inntil 2,5 mm er begrenset til det totale antallet stener (2,5 mm/stk) på smykket. Antall erstattede stener under planen kan ikke overstige det totale antallet stener som er brukt på smykket.

  • Tjenestene under beskyttelsesplanene dekker kun reparasjon eller restaurering av produktfunksjonene som opprinnelig ble valgt i bestillingen, og de inkluderer ikke endring av dem til andre produktalternativer som forskjellige typer sten, metall, metallfarge, bredde, tykkelse eller ring overflate.

  • Utskifting av manglende smykkedeler omfattes ikke av beskyttelsesplanene. Eventuelle ødelagte deler må returneres sammen med produktet for å dra nytte av de gratis reparasjons tjenestene.

  • Beskyttelsesplanene dekker ikke tap eller tyveri.

  • Reparasjonsprosessen kan ta rundt 25 virkedager for å utføre prosedyrene som dekkes av beskyttelsesplanene.

  • Beskyttelsesplanene er kun gyldige på kjøpstidspunktet, og de kan ikke kjøpes separat.

  • Beskyttelsesplanene er ugyldige i tilfelle produktet har blitt vedlikeholdt, reparert eller modifisert av en tredjepart.