Frakt Policy

Fraktkostnader og Leveringstid

Standard levering er gratis med bestillingen din. GLAMIRA dekker ikke fraktkostnadene for returnerte varer.

Under handelen din vil du bli forsynt med en Estimert Leveringsdato. Vennligst vær oppmerksom på at estimert leveringsdato ikke er en garantert tidsramme for bestillingen din. Den beregnes automatisk ut fra den totale tiden som kreves for å behandle bestillings-, produksjons- og leveringsprosessen samt leveringsadressen din.

Estimerte leveringstider er basert på levering til hovedstader. Vennligst tillat ekstra tid for levering til fjerntliggende områder. GLAMIRA tar ikke ansvar for forsinket overføring til fjerntliggende områder eller regioner der post tjenestene utføres på bestemte planer eller adresser utenfor fastlandet.

For raskere levering kan du velge enten Express Shipping eller Premium Shipping. Vær oppmerksom på at disse alternativene bare forkorter mengden tid som kreves for behandling og produksjon av bestillingen din sammenlignet med gratis standard leveringstid. De garanterer ikke noen bestemt leveringsdato. Ved betaling via bankoverføring eller hvis betalingen ikke gjennomgår umiddelbart, beregnes den forventede leveringstiden fra den dagen betalingen er mottatt. GLAMIRA tar ikke ansvar eller refunderer fraktkostnaden basert på en slik forsinkelse.

Forsikret forsendelse

Din bestilling vil bli levert av UPS. Leveringstiden kan variere avhengig av adressen din. Du vil bli informert når pakken din forlater våre lokaler, og et sporingsnummer vil bli sendt til e-postadressen du oppga under kjøpet. Alle leveransene er forsikret under forsendelse. Vennligst vær sikker på at du vil være tilgjengelig for å godta pakken din på leveringstidspunktet. GLAMIRA tar ikke noe ansvar for tapte eller stjålne pakker etter levering. Hvis pakken din er returnert til sender på grunn av utilgjengelighet, forbeholder GLAMIRA seg retten til å belaste kunden for tilbakeleveringskostnadene.

Hvis du ikke har mottatt et sporingsnummer, vennligst sjekk din spam / søppelpost også. Hvis du ikke kjenner sporingsnummeret ditt eller om statusen for levering ikke har endret seg i flere dager på transportørens nettsted, kan du kontakte kundesupport teamet slik at de kan se på saken for deg. I tilfelle problemer, vil GLAMIRA være i kontakt med transportøren for å løse problemet så raskt og med så lite uleilighet som mulig.

Vennligst sjekk pakken din før du godtar leveransen. Hvis pakken din har blitt skadet i transitt, nekt mottak av pakken og send en klage med transportøren umiddelbart.

Leveringsadresse

Hver GLAMIRA-butikk er landsspesifikk, og levering til et annet land er ikke mulig.

Leveranser kan kun gjøres til fysiske hjem eller forretningsadresser. For bestillinger som må leveres til en annen adresse enn faktureringsadressen, vennligst vær sikkert på at kredittkortet eller finansieringsselskapet har denne alternative frakt adressen på filen, slik at den ikke vil føre til forsinkelse i behandlingen av bestillingen din.

For sikkerheten din, kan fraktinformasjonen og faktureringsadressen ikke endres etter at du har bestilt en bestilling. Hvis du ikke vil være tilgjengelig på den angitte adressen på den planlagte leveringstiden, kan du kontakte kundeservice for å sjekke muligheten for å holde forsendelsen og utsette den til en ytterligere dato.

Levering utenfor Fastlandet

Hvis din frakt adresse er utenfor fastlandet, vær oppmerksom på at bestillingen din kan være underlagt toll. GLAMIRA tar ikke ansvar for de ekstra kostnadene eller refunderer eventuelle skatter og avgifter som kan påløpe for pakken din.