Laster...

FRAKTBESTEMMELSER

Fraktkostnader og leveringstid

Standard leveringsmetode for bestillingen din er gratis. GLAMIRA dekker ikke kostnadene for frakt ved retur av varer.

Når du bestiller får du oppgitt en estimert leveringsdato. Vær oppmerksom på at estimert leveringsdato ikke er en garantert tidsramme for bestillingen din. Den beregnes ut i fra den totale tiden som kreves for å behandle bestillingen, produksjonsprosessen og levering til adressen din.

Estimerte leveringstider er basert på levering til hovedsteder. Vær vennlig å regne med litt ekstra tid ved levering til fjerntliggende områder. GLAMIRA tar ikke ansvar for forsinkelser knyttet til levering i fjerntliggende områder eller områder der posten utleveres til bestemte tidspunkter.

For raskere levering kan du velge enten ekspresslevering eller premium levering. Vær oppmerksom på at disse alternativene bare forkorter mengden tid som kreves for å behandle og produsere bestillingen din sammenlignet med gratis standard leveringstid. De garanterer ikke noen bestemt leveringsdato. Ved betaling via bankoverføring eller hvis betalingen ikke gjennomføres umiddelbart, beregnes den forventede leveringstiden fra den dagen betalingen er mottatt. GLAMIRA tar ikke ansvar for eller refunderer fraktkostnader basert på en slik forsinkelse.

Forsikret forsendelse

Bestillingen din blir levert av Postnord. Leveringstiden kan variere avhengig av adressen din. Du blir informert når pakken din forlater lokalene våre, og du vil motta et sporingsnummer på e-postadressen du oppgav under kjøpet. Alle leveransene er forsikret under forsendelse. Vennligst sørg for at du er tilgjengelig for å motta pakken din på leveringstidspunktet. GLAMIRA tar ikke noe ansvar for tapte eller stjålne pakker etter levering. Hvis pakken din er returnert til sender på grunn av utilgjengelighet, forbeholder GLAMIRA seg retten til å belaste kunden for kostnadene knyttet til retur.

Hvis du ikke har mottatt et sporingsnummer, vennligst sjekk spam / søppelpost også. Om du ikke har mottatt sporingsnummeret ditt eller om statusen for levering ikke har endret seg etter flere dager på transportørens nettsted, kan du kontakte kundesupport slik at de kan se på saken for deg. Skulle det være problemer, vil GLAMIRA ta kontakt med transportøren for å løse problemet så raskt og med så lite ubeleilighet som mulig.

Vennligst sjekk pakken din før du godtar leveransen. Hvis pakken din har blitt skadet i transitt, nekt mottak av pakken og send en klage med transportøren umiddelbart.

Leveringsadresse

Hver GLAMIRA-butikk er landsspesifikk, og levering til et annet land er ikke mulig.

Leveringer kan kun utleveres til fysiske hjem- eller forretningsadresser. For bestillinger som må leveres til en annen adresse enn faktureringsadressen, vennligst vær sikker på at kredittkortet eller finansieringsselskapet har registrert den alternative fraktadressen din, slik at dette ikke fører til forsinkelse i behandlingen av bestillingen din.

For din egen sikkerhet kan ikke fraktinformasjonen eller faktureringsadressen endres etter at du har gjort en bestilling. Om du ikke kan være tilgjengelig på den angitte adressen på det planlagte leveringstidspunktet, kan du kontakte kundeservice for å sjekke muligheten for å holde igjen forsendelsen og utsette den til en annen dato.

Levering utenfor fastlandet

Dersom fraktadressen din er utenfor fastlandet, så vær oppmerksom på at bestillingen din kan være tollpliktig. GLAMIRA tar ikke ansvar for ekstra kostnader eller refunderer eventuelle skatter og avgifter som kan påløpe bestillingen din.