HVEM ER VI?

Den første butikken ble etablert i 1999 i Heilbronn, Tyskland, som fortsatt er hovedkontor for sine avdelinger. I løpet av åtte år med vellykket erfaring i en høyt utviklet smykkesektor har selskapet gått gjennom store endringer i forretningsmodellen for å utvikle tilbudet og utvide sin kundebase. Etter å ha utviklet seg fra en liten gullsmed til en av nøkkelaktørene innen smykker i Europa, ble merkevaren GLAMIRA etablert i 2011. Ved utgangen av 2011 hadde GLAMIRA stor framgang i Storbritannia og spanske markeder i tillegg til Tyskland.

I 2012 begynte GLAMIRA å designe og utvikle sine egne produkter. Denne strategiske endringen ga en mulighet til å delta aktivt på den internasjonale arenaen. Samme år begynte GLAMIRA å selge produkter i Østerrike og Sveits. I 2013 etablerte selskapet seg i ytterligere internasjonale markeder ved å legge til Finland, Italia, Danmark, Sverige og Frankrike i sin voksende portefølje. Motivert av sin vekst, etablerte GLAMIRA sine egne produksjonsavdelinger i Tyskland.

Gjennom 2014 styrket GLAMIRA sin bedriftsstruktur slik at virksomheten kunne etableres på markedene i Vest-Europa og har utviklet seg raskt på de viktigste europeiske markedene. I 2016 fortsatte GLAMIRA å utvide sin virksomhet i Øst-Europa og Det Fjerne Østen, i tillegg til USA, Stillehavsregionen og Sør-Amerika.

I 2019 er GLAMIRA nå en pioner innen gullsmedbransjen som leverer til mer enn 60 land, og med kontorer i 6 land - Tyskland, Sveits, USA, Australia, Bulgaria og Tyrkia.

Vi hos Glamira jobber utrettelig for å imøtekomme kundenes behov både i form av profesjonalitet og effektivitet - i tråd med selskapets verdier, som er integritet og tillit. GLAMIRA har utviklet en infrastruktur for netthandel i verdensklasse, for å møte behovene til dagens globale forbrukere ved å gi rask og høy kvalitet til brukerne ved å ta i bruk den nyeste teknologien.

https://www.glamira.no/glamira-globalt/