SPØRSMÅL OG SVAR

Hva skjer med min personlige informasjon? Hvor sikker er min personlige informasjon?

Vi tar sikkerheten på vår hjemmeside svært alvorlig. Derfor behandler vi din personlige informasjon konfidensielt. Din personlige informasjon brukes kun for å gjennomføring våre kontraktsforpliktelser. For ekstra sikkerhet, lagrer Glamira ikke kredittkortnumre i vår database. Når transaksjonen er fullført, har ingen tilgang til ditt kortnummeret. For mer informasjon, kan du lese våre retningslinjer for personvern.

Har hvert produkt garanti?

De fleste av våre merkevareprodukter har en garanti fra produsenten. Alle våre produkter har selvfølgelig en lovlig garanti.

Hvordan søker jeg etter et bestemt produkt?

Du kan søke etter et bestemt produkt ved å bruke søkefeltet på øvre delen av siden, ved for eksempel å skrive inn varenummeret.
Hvis du ikke ønsker å søke etter et bestemt merke, men etter spesielle funksjoner eller farger, kan du søke etter dette produktet ved å bruke filteret på venstre side.

Jeg har glemt passordet mitt. Hvordan får jeg et nytt passord?

Klikk på linken "Glemt passord" under "Logg inn" rubrikken. Skriv inn din e-postadresse og du vil motta en epost med en link hvor du kan endre passord.

Jeg har kjøpt en ring , men den passer ikke, hva kan jeg gjøre?

Alle våre produkter kan returneres innen 60 dager i henhold til våre regler for retur. Du har mulighet til å endre ringstørrelsen en gang uten å betale, eller du kan sende ringene tilbake til oss og vi vil deretter refundere pengene eller kreditere din Glamira konto. Vær oppmerksom på at dette ikke gjelder graverte ringer.

Hvilke betalingsalternativer har jeg?

Klikk her for mer informasjon om betalingsalternativer

Min betaling via PayPal mislyktes. Hva skal jeg gjøre nå ?

Hvis du ikke har mottatt en betalingsbekreftelse fra PayPal, ikke nøl med å kontakte vår kundeservice via e – post: atservice@glamira.no . Vi hjelper deg gladelig.

Jeg har en kupong, hva skjer videre?

Velg et produkt og legg det i handlekurven. Før du fyller ut og sender din bestilling på betalingssiden, kan du løse inn kupongen ved å skrive inn koden i "rabattkode" feltet på venstre side. Husk at du bare kan løse inn en kupong per kjøp.

Blir mine kredittkortopplysninger slettet etter min bestilling ?

Vi vil ikke lagre dine kredittkortopplysninger eller faktureringsadressen til din kredittkortkonto.

Er merverdiavgift inkludert i prisen?

Våre priser inkluderer ikke merverdiavgift.

Hvor lang tid tar det å behandle min bestilling?

Hvor lang tid det tar å en behandle en bestilling er avhengig av hvor raskt din informasjon går gjennom vårt system. Når en kunde legger til et kredittkort / bankkort, er kortinformasjonen strengt kontrollert for å sikre maksimal sikkerhet og forhindre potensiell kredittkortsvindel. I tillegg, kan det hende banken din vil kreve å sikkerhetskontrollere kjøpet. Hvis alle detaljene er riktige og har blitt kontrollert, vil bestillingen bli behandlet hvis produktet er på lager eller i produksjon. Vi vil da behandle din bestilling og sende dine pakker så fort som mulig.

Hvordan kan jeg kansellere min bestilling?

Om din bestilling kan bli kansellert avhenger av flere faktorer. Hvis du ønsker å kansellere en bestilling, send en e-post til: service@glamira.no. Det er viktig at du har ditt referansenummer klart, slik at vi er i stand til å finne din bestilling så raskt som mulig. Vår kundeservice vil svare på spørsmålene dine, og gi deg mer informasjon om dette. Husk at det som regel er mulig å kansellere en bestilling så lenge produktet enda ikke har blitt produsert.

Må jeg registrere meg for å bestille på nettet?

For å legge inn en bestilling i vår nettbutikk, kan du bruke din kundekonto eller fortsette som gjest. Allikevel, vil det å åpne en kundekonto i vår nettbutikk ha fremtidige fordeler for deg. For eksempel, med en kundekonto kan du se og endre din personlige informasjon, eller spore statusen på din bestilling.

Kan du levere bestillingen min til et annet land?

Hver GLAMIRA-butikk er landsspesifikk, og levering til et annet land er ikke mulig.

Hvilke typer frakt er tilgjengelige?

Klikk her for mer informasjon om frakt.

Hvor lang tid vil det ta min bestilling å komme frem?

Du kan finne informasjonen om leveringstid under det enkelte produkts detaljer. Du vil motta en bekreftelse via e-post med en link til en sporingsside den dagen bestillingen forlater Glamira sitt lager, noe som betyr at pakken skal komme innen ca 5 -7 dager. Vær oppmerksom på at bestillingen ikke vil bli behandlet før vi har mottatt din betaling. For mer informasjon vennligst sjekk se "betalingsmetoder".

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Du kan spore statusen på din bestilling via DHL sitt nettverk ved å angi DHL sporingsnummeret som du mottok via e-posten vi sendte da din pakke forlot oss.

Jeg har ikke mottatt min pakke, hva kan jeg gjøre?

Vennligst bruk DHL sin sporingstjeneste for å finne ut hvor pakken din er lokalisert. Hvis ingen ny status er mottatt etter mer enn fire dager, kan du kontakte oss via e-post atservice@glamira.no. I så fall, vil vi kontakte DHL for å se hvor din bestilling er lokalisert og / eller om den har forsvunnet i transitt. Hvis du ikke har mottatt en e-post med sporingsnummer fra DHL, kan du kontakte vår kundeservice så snart som mulig.

Hva er frakt kostandene for bestillingen min?

Finn ut mer om fraktkostnadene ved å klikke her

Hvordan registrerer jeg meg på Glamira.no?

Klikk på "Logg inn" øverst på siden. Du vil automatisk bli ført til "Logg inn eller Registrer" siden, og der vil du se et registreringsskjema. Når du har fylt ut de nødvendige feltene, vil du motta en bekreftelse via e-post. Nå kan du logge inn på din kundekonto og fylle inn den manglende informasjonen.
Ved hjelp av adressebok alternativet kan du legge til ulike adresser, noe som kan være viktig hvis din leveringsadresse er forskjellig fra din fakturaadresse. Husk at du også har muligheten til å registrere deg under selve bestillingsprosessen.

Hvordan endrer jeg mine personlige opplysninger?

For å oppdatere din personlige informasjon må du logge inn på kundekontoen ved å bruke din e-post adresse. Du kan endre dine personlige opplysninger ved å klikke på linken "Endre kontoinformasjon".

Hvor sikker er min personlige informasjon?

Din informasjon vil bli behandlet konfidensielt og er kryptert med SSL (Secure-Socket-Layer) sikker programvare. Den krypterer informasjon slik at din bestilling, ditt navn, adresse, kredittkort eller andre bankopplysninger ikke leses av en tredjepart.

Hvordan abonnerer jeg på nyhetsbrevet?

For å motta vårt nyhetsbrev, vennligst skriv inn din e-post adresse nederst på siden og klikk på "Abonner". Du vil da motta en bekreftelse via e-post. Vennligst sørg for at bekreftelsen ikke ender opp i spam-mappen din. Du kan også velge å motta vårt nyhetsbrev via din kundekonto. Ved å motta vårt nyhetsbrev vil du alltid ha tilgang til våre nyeste produkter og spesialtilbud først – og disse kommer rett til innboksen din.

Hvordan kan jeg slutte å motta nyhetsbrevet?

Du kan justere dine nyhetsbrev preferanser på din konto innstillinger side, eller du kan velge å avslutte ditt abonnement på selve nyhetsbrevet ved å klikke på ” avbestill” linken du finner nær toppen eller bunnen av nyhetsbrevet.

Hvordan kan jeg være sikker på at jeg får riktig ringstørrelse ?

Det finnes en rekke måter å måle riktig ringstørrelse. For å sørge for at ringen vil passe perfekt, bestill vår gratis ringmåler.

Du kan også måle ringstørrelse nøyaktig ved hjelp av et skyvelære hvis du har det i verktøykassen. Mål indre diameter av ringen med skyvelæret og les av diameteren i vår ringstørrelse tabell for å finne riktig størrelse.

Hvis du allerede vet ringstørrelsen du ønsker, men ikke vet hvordan du skal konvertere målet, kan du se på vår ringstørrelse tabell. Det er også viktig å merke seg at tabellen viser den faktiske omkretsen ( millimeter ) av ringen. Du finner mer detaljert informasjon på vår ringstørrelse-guide.

Hvordan kan jeg bestille en ringmåler?

Du kan bestille en ringmåler gratis ved å sende en e -post med ditt navn og din adresse til ringsizer@glamira.no med emnet " Order a ring sizer ", eller du kan fylle ut skjemaet på siden av det valgte produktet. Når du klikker på " Finn din størrelse " linken som du finner i ringstørrelse delen, vil et nytt vindu åpne seg med en link, og du kan deretter fylle ut skjemaet slik at vi kan sende deg en av våre gratis ringmålerere umiddelbart.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke får min ringmåler ?

Hvis ringmåleren ikke ankommer i løpet av 7 dager etter at vi har sendt den, vennligst kontakt vår kundeservice via e - post . Det hender at ting blir borte i posten. Hvis dette skjer, vil vi sende en ny ringmåler så raskt så mulig.

Hva skal jeg gjøre med mitt ødelagte smykke?

Du kan returnere produktet slik at vi kan reparere smykket for deg. Før du returnerer produktet, vennligst lese våre regler for " Retur."

Hvordan kan jeg ta vare på mine smykker?

Rens smykkene dine med en ren, fuktig klut eller microfiber rengjøringskluter. Tørk sølvsmykker veldig godt før lagring for å hindre flekker. For sølvsmykker, bruk en pusseklut spesielt egnet for sølv for generell rengjøring. Da smykkene er rene, legg dem i smykkeskrinet med individuelle smykker atskilt av et mykt tøystykke eller i smykkeposer. Dette bidrar til å unngå at smykkene blir ripete eller skrapt opp. Generelt unngå langvarig kontakt med vann som ved dusjing eller bading med smykkene på. Ikke utsett smykkene for rengjøringsmidler eller andre kjemiske stoffer som body lotion, hårspray, solkrem, eller oljer av noe slag. Vi anbefaler også ikke ekstrem varme, varmt vann, dampskip eller maskiner som bruker ultralyd.

Hva om produktene jeg bestilte ikke oppfyller mine forventninger?

Klikk her for mer informasjon om retur.

Hvis jeg kjøper en gave på nettet, og den ikke passer eller de ikke liker den, kan jeg returnere gaven?

Hvis du er usikker på kjøpet, kan du returnere produktet innen 60 dager. Klikk her for mer informasjon om returnering.

Hva salgs reparasjoner dekkes ikke av garantien?

I samsvar med våre regler, kan enderinger i størrelse avhengig av modell og legering, gravering og andre reparasjoner på produktet (ene) du har bestilt, være gjenstand for et gebyr eller bli utført uten kostnader. Dette vil bli bestemt etter en detaljert undersøkelse etter at forespørselen er gjort .
For ytterligere informasjon, vennligst trykk på linken https://www.glamira.no/return-policy/

Behandlingene, som ikke er tillatt under garantien dekker enderinger i størrelse, gravering eller andre reparasjoner, er listet opp nedenfor:

  • Størrelsesendringer kan ikke gjøres på svarte og hvite rustfrie produkter,
  • Sletting av gravering er ikke mulig for svarte og hvite rustfrie produkter,
  • Titan produkter kan ikke endres,
  • Gravering på titan produkter kan ikke slettes.

Du må sende produktet (ene) alene for at vi kan behandle din reparasjon. Det som skjer med produktet (ene) under transport er ditt ansvar. Elementer som sertifiseringer og gaveeske vil ikke bli sendt tilbake til deg etter at reparasjonsprosessen er avsluttet. Hvis du ønsker en gaveeske, må du betale det fraktgebyr som er forhåndsbestemt av selskapet. Dette gebyret kan angitt hvis du tar kontakt med vår kundeservice.

VIKTIG: Reparasjonsprosessen og prosessen for endring av ringstørrelsen kan ta lengre tid enn spesifisert grunnet Julestria i Desember. Ta dette i betraktning i deres anmodninger.