
Forlovelsesring Metis
0.62 crtGratis og sikker levering
60-dagers retur
3 års beskyttelsesplan
- :
Bestill nå, gi gave før levering
Les Mer
Produkt Nummer | Metis |
Kjønn | Kvinne |
Bredde | 2,30 mm |
Solid | Ja |
Innstillinger for steinsammensetning | Bar, Kanal |
Metall / legering | 585 Hvitt gull |
Glamiras logo | GLAMIRA |
Rhodiumbelagt | Nei |
Komfort Passform | Ja |
Produktmål | Klikk For Å Se |
Stein 1 | Laboratorisk Skapt Diamant |
Sertifisering | GL Sertifisert |
Karat | 0.62 |
Diameter | 6.0x4.0 mm |
Form | Smaragd |
Sten Klarhet | VS |
Diamantslip | Meget god |
Farge | H |
Antall steiner | 1 |
Sten 2 | Laboratorisk Skapt Diamant |
Sertifisering | GL Sertifisert |
Total Sten Karat | 0.14 |
Diameter | 2.5 mm |
Form | Rund |
Sten Klarhet | VS |
Diamantslip | Meget god |
Farge | H |
Antall steiner | 2 |
Sten 3 | Laboratorisk Skapt Diamant |
Sertifisering | GL Sertifisert |
Total Sten Karat | 0.2 |
Diameter | 1.5x1.5 mm |
Form | Prinsesse |
Sten Klarhet | VS |
Diamantslip | Meget god |
Farge | H |
Antall steiner | 10 |



Pakk ut
Øyeblikket med Stil
Hos GLAMIRA kommer hvert kjøp i vår signaturinnpakning, noe som gir gaven din et spesielt preg. Enten det er en godbit for deg selv eller en du er glad i, sørger boksene våre for en minneverdig opplevelsesrik utpakking

Tankevekkende presentasjon
Våre signaturbokser gir et stilig preg til hvert kjøp, noe som gjør at utpakkingen føles ekstra spesiell.
Skapt til perfeksjon
Se hvordan hvert element blir nøye pakket inn, slik at det ankommer sikkert og vakkert.

Gaveklar
Fullført med et raffinert bånd, er våre esker klare til å få gaven din til å skille seg ut ved enhver anledning.
Sten:Smarald & Diamant
Metall / legering:14k Aur galben
Min første gang opplever shopping fra Glamira Verifisert kjøperJeg oppdaget Glamira på slutten av det siste året (nå er det august 2024). Tiden jeg brukte på å konfigurere ringer om og om igjen var betydelig. Jeg fortsatte å endre det jeg likte basert på mulighetene jeg oppdaget gjennom Glamira-konfiguratoren. Det tok meg mer enn et halvt år å endelig bestemme meg og få min aller første bestilling. Det er ikke den ultimate ringen jeg ville ha bestilt, men jeg ville virkelig ha en høyrering fra Glamira, med edelstener. Jeg har aldri hatt noen smykker med edelstener før. (Mens jeg skriver dette, venter jeg fortsatt på at ringen min skal sendes) Jeg konfigurerte den valgte ringen nøye med metallet og fargen og edelstenene med deres relaterte kvaliteter og la inn bestillingen til Glamira. Jeg betalte online med kredittkort. Alt bra, så langt. Etter bare noen få dager har jeg mottatt en e-post fra Glamira som sier at produksjonen av ringen min er ferdig og nesten klar til å bli fremskyndet. Fortsatt bra. Jeg elsket det faktum at de sendte meg en video med det endelige ringproduktet mitt slik at jeg kunne se det mens jeg ventet på at det skulle komme. Den estimerte leveringsdagen kom og ting var fortsatt bra, helt til jeg plutselig begynte å se anmeldelser (i begynnelsen av nysgjerrighet, deretter av panikk over en nettsvindel). Jo mer jeg leste anmeldelsene, jo mer intens ble panikken. Så kom jeg til Glamiras Facebook. Jeg ble bokstavelig talt sjokkert over å se så mange negative anmeldelser for alle innleggene som fortsatt er synlige i dette øyeblikket på Glamiras Facebook-side. Det er i skrivende stund en ukes forsinkelse for leveringen. Men ettersom dagene gikk og forsinkelsen begynte å øke, lot jeg ikke bare tiden gå og risikerte kanskje ikke å ha noen mulighet til å få tilbake pengene jeg betalte, i tilfelle svindel. Glamiras estimerte leveringsdato var 16. august 2024. Den 24. august begynte jeg å sende dem e-poster og kontakte dem, men det var mulig. Jeg chattet med deres AI chat-bot, som var hyggelig i starten, men så ble det veldig irriterende da det fortsatte å gi lignende svar, med en høflig tone, men uten nyttig informasjon for meg. Jeg ventet bare på å komme i kontakt med en ekte person fra kundeservice, men det var ingen på dette tidspunktet. Jeg sendte Glamira-meldinger gjennom kontaktskjemaet på glamira.ro og også glamira.com. Dagen etter, 20. august 2024, mottok jeg svar på et av kontaktskjemaene jeg sendte inn. Det var en lettelse. Det var det eneste jeg ønsket, et svar fra en ekte person, slik at jeg er nærmere å konkludere med at dette ikke er en svindelvirksomhet på nett. Jeg og personen fra Glamiras kundeservice utvekslet noen virkelig hyggelige e-poster. Takk, kjære, for svarene dine (jeg vil ikke avsløre navnet deres her, jeg synes ikke det er rettferdig å gjøre det). I svaret har jeg blitt fortalt at det er en forsinkelse på grunn av den unike faktoren for hvert produkt som er forskjellig for hver kunde, de beklager forsinkelsen, de gjør sitt beste for å levere så raskt som mulig med best kvalitet og som så snart produktet har sporingsnummeret, vil jeg også ha det, sendt på e-post. Etter denne e-posten gikk jeg bokstavelig talt ned fra panikk 100% til -10%. Vel, litt panikk var der fortsatt, men jeg fikk i det minste snakket med noen som føltes ekte. Å se alle de negative anmeldelsene ødela nesten min første shoppingopplevelse på Glamira. Gjør dine egne lekser før du tror på alle historiene du ser på internett. Mens jeg diskuterte problemet med kjæresten min, la jeg også merke til noen ting. Han fortalte meg at alle de store selskapene har dårlige anmeldelser. Han spurte meg også om jeg så positive anmeldelser også. Jeg sa ja, jeg så mange positive anmeldelser. Og ved å svare på spørsmålene hans la jeg merke til en forskjell: de negative anmeldelsene var bare noen frustrasjonsord. Men noen av de positive anmeldelsene, ved siden av de fine ordene, hadde også bilder. Det faktum at en anmeldelse sier at ringen deres ble ødelagt og det ikke er noe bilde som beviser det, er også en viktig faktor. Så begynte tankene mine å fungere igjen, og på dette tidspunktet sier logikken min at mange, eller noen, av de negative anmeldelsene kanskje er en aktiv kampanje fra konkurrentene for å bremse Glamiras salg og "kanskje?" øke salget deres? Det er en mulighet, du kan ikke stole på lett når det kommer til online uttalelser... Nå som jeg skriver, kan jeg spore trinnene pakken min gjør mot meg. Den er nå i Romania og ble skannet flere steder, da pakken reiste til meg med UPS. Jeg kan sjekke sporingsdetaljene på en Glamira-innerside, spesielt bygget for UPS-sporingsnumrene og bestillingen din. Jeg opprettet også, før jeg mottok sporingsnummeret mitt, i mine panikktider, en konto på ups.com. Bare for å se om det er noen pakke knyttet til e-postadressen min. Det var ikke på det tidspunktet og kom ikke til å bli det. Men jeg har nå sporingsnummeret, og jeg kunne se den detaljerte fremdriften til pakken min ved å bruke det mottatte sporingsnummeret. Jeg håper at jeg innen denne kvelden har fått ringen min, men jeg vet nå at det bare er et spørsmål om tid. Totalt sett, hvis ringen min kommer til meg i dag, er det bare en ukes forsinkelse. Kanskje Glamira-teamet kan forbedre dette estimatet ved å øke tiden, men det er sikkert en mer kompleks prosess og det er sikkert flere scenarier som må dekkes for å gi et mer nøyaktig estimat. Bortsett fra noen få mindre feil, kanskje noen UX-aspekter og forbedringer av leveringsnøyaktighet, ser jeg ikke store problemer hos Glamira. Jeg venter på å se ringen min og få se håndverket. Jeg elsket det allerede fra videoen de sendte til meg på e-post rett etter produksjonen var ferdig. Jeg er veldig takknemlig til Glamira for en så fantastisk konfigurator og gjennomtenkte skritt for å gjøre mot bedre kundetilfredshet. Jeg er sikker på at det ikke er lett å gjøre det, mens du også må forsvare virksomheten din mot de mange negative anmeldelsene og søppelet som kastes mot dem. Selvfølgelig, ettersom arbeidet deres mot bedre kundeservice skrider frem, vil ting bli bedre og bedre. Litt mer åpenhet i kommunikasjonen med klienten vil være en god del. Og kanskje kunngjøre klienten hvis det vil være kjente leveringsforsinkelser. Dette vil garantert ha stor innvirkning på kundens opplevelse med Glamira. Jeg har nylig mottatt pakken min og innsiden av pakken og ringen min er vakker og delikat. Ringen min er fantastisk. Ingen bilder kan fange skjønnheten til smaragden og diamantene. Det er virkelig et nydelig stykke håndverk. Delikat, men ikke skjør. Ringen føles så behagelig på fingeren min, og selv om jeg trodde hovedsteinen ville være for liten, føles det faktisk som om den har de riktige målene for fingerstørrelsen min. Tusen takk, Glamira, for denne fantastiske ringen. Du har virkelig godt håndverk der inne. Ser frem til å se oppdateringer for den fantastiske konfiguratoren du har. Jeg er veldig fornøyd med bestillingen min. Ønsker deg alt godt, Glamira!- Gratulerer. Vakre og kvalitetsprodukter.Jeg valgte denne ringmodellen til min fremtidige kone. Jeg visste at han likte smaragder og diamanter veldig godt, så jeg valgte å holde de to steinene inne. Transporten ble gjort i tide. Jeg fikk sammen med ringen, fra sertifikatet, garanti og smykkeskrin. Jeg er veldig fornøyd med produktet kjøpt fra Glamira!
- RingeJeg er veldig fornøyd med ringen, størrelsen er litt mindre enn forventet, men den er veldig vakker. Rask service, ringen var godt pakket, jeg er fornøyd og trives med å bruke ringen!!
FRAKTDETALJER
- Beregnet Leveringstid:
- Gratis frakt via:
- PostNord
Timingen er nøkkelordet når det gjelder å planlegge en overraskelse til frieri eller et bryllup. GLAMIRA er stolte av å tilby en av de raskeste produksjons- og leveringsrammer på markedet.
Vi tilbyr også gratis levering på alle bestillinger. Videre, hvis du ønsker å beholde bestillingen din som en overraskelse, velg ganske enkelt alternativet for anonym emballasje under kassen, så sender vi produktet ditt i vanlig emballasje uten GLAMIRA-logo på.
Andre muligheter
- FraktGratis frakt
- Anonym emballasjeTilgjengelig
- GraveringGRATIS
- GaveeskeGRATIS
60 Dagers Returgaranti Vi forplikter oss til din tilfredshet. Med inngravering eller uten inngravering, om du ikke er fornøyd med ditt valg, returner produktet i original tilstand innen 60 dager.
60 Dagers Endring Av Størrelse Policy Gode ting starter med små detaljer. GLAMIRA hjelper deg å holde overraskelsen hemmelig og endrer størrelsen på din ring, første gangen, helt gratis, innen 60 dager etter levering.
Livstidsgaranti Vi står bak kvaliteten til våre smykker og tilbyr livstidsgaranti for alle våre produkter. Hver eneste bestilling blir laget og behandlet med omhu av våre eksperter, fra første øyeblikk. Nyt kvaliteten av et profesjonelt mesterverk og føl deg selvsikker med ditt unike design smykke som vil vare hele livet.
100% Tilfredshet Orientert Kundetjeneste GLAMIRA's Kundetjeneste assisterer deg med glede gjennom en av de vakreste øyeblikkene i ditt liv. Vårt mål er din tilfredshet; ta deg god tid til å velge det perfekte designet mens vi ordner alt annet.
Skreddersydde smykker med et unikt produkt ID Ditt personlige produkt er et unikt smykke. For å vise det setter vi en unik produkt ID på hvert eneste produkt som vi lager spesielt for deg. Din unike produkt ID er også en indikasjon på din livstidsgaranti.
Hurtig Levering Timing er nøkkelordet når det gjelder å planlegge en overraskelse for frieri eller bryllup. GLAMIRA er stolt over å kunne tilby et av markedets raskeste produksjon og leveringstider.
Vi tilbyr også gratis levering for alle bestillinger. I tillegg, om du vil at din bestilling skal være en overraskelse, bare velg alternativet for anonym forsendelses og vi vil sende din forsendelse i en vanlig innpakning uten GLAMIRA logoen.Autentisitet sertifikater for diamanter og edelstener Interne gemmologer inspiserer alle GLAMIRA diamanter og edelstener før de utgir sertifikatene for dem. Alle bestillinger blir levert med et sertifikat. Om du er interessert i GIA (Gemological Institute of America) sertifisert diamant, vil vår kundetjeneste hjelpe deg med glede.
Allergifri Materiale Metaller og edelstener av av høyeste kvalitet som blir brukt i produksjonen vår, er allergifrie. Når det gjelder bruken av smykker, er komfort like viktig som smykket selv. Vårt mål er å sørge for at ditt personliggjorte, unike design smykke ikke bare ser bra ut, men også føles komfortabel.
Mange års erfaring På grunn av mange års profesjonell holdning og strever for å kontinuerlig forbedre arbeidet vårt, har GLAMIRA spredt seg gjennom mange land og har avdelinger over hele verden. Bestilling fra oss sikrer et smykke som viser dedikasjon til feltet og mange års erfaring.
Grunnlagt i Heilbronn - Tyskland, leverandør av toppkvalitet siden 2008 GLAMIRA's røtter etablert i Tyskland, skiller seg ut fra andre gullsmeder hovedsakelig på grunn av to ting, kvalitet og punktlighet. Etablerte og utprøvde prosesser gjennom mange års erfaring av profesjonalitet og disiplin gir oss muligheten til å tilby toppkvalitets service og smykker.
Direkte fra kilden Alle edelstener og smykker. Hvert trinn i en typisk detaljhandel påvirker sluttprisen på produktet. Vi er produsenten, som dekker alle faser i prosessen, fra den aller første tegning. Ved å avstå fra forhandlere, importører, grossister og butikker i populære gater, kan vi gjøre store besparelser for våre kunder.
Konfliktfrie diamanter, edelstener og metaller Edelmetaller og edelstener blir ofte utvunnet under grufulle forhold rundt om i verden. Hos GLAMIRA garanterer vi at alle diamanter, edelstener og metaller som brukes i produksjonen av våre smykker, er konfliktfrie, stammer fra etiske kilder og voldfrie regioner i samsvar med Kimberley-prosessen.
Profil A - Tradisjonell Comfort Fit
Kanten av ringen er avrundet innvendig så vel som utvendig.
Profil B - Flat Band Comfort Fit
Kanten av ringen er avrundet innvendig og flat utvendig med en svak avrundig for økt komfort.
Profil C - Konkav Komfort Passform (Comfort Fit)
Kanten av ringen er avrundet på utsiden for en stilig utseende og avrundet på innsiden for økt komfort.
Polert
Lys og reflekterende overflate. Dette er en god måte å vise frem metallet. Også kjent som bright finish.
Tråd Børstet (Ismatt)
Ikke-reflekterende overflate med dypere penselstrøk .
Horisontal Silkematt
Ikke-reflekterende finish med en lineært børstet tekstur. Denne typen overflate reduserer refleksjon av metallet.
Sandblåst
En grov finish med en kornete tekstur. Den gir en spesiell effekt når den brukes sammen med polert finish.
Vertikal Silkematt
Ikke-reflekterende overflate med vertikalt børstede strøk. Denne type finish reduserer refleksjonen av metallet. Det gir et elegant utseende når den brukes sammen med polert finish.
Polert
Lys og reflekterende overflate. Dette er en god måte å vise frem metallet. Også kjent som bright finish.
Diagonalt strukturert overflate
Ikke-reflekterende overflate med diagonale streker.
Polert
Lys og reflekterende overflate. Dette er en god måte å vise frem metallet. Også kjent som bright finish.
Vertikal Silkematt
Ikke-reflekterende overflate med vertikalt børstede strøk. Denne type finish reduserer refleksjonen av metallet. Det gir et elegant utseende når den brukes sammen med polert finish.
Polert
Lys og reflekterende overflate. Dette er en god måte å vise frem metallet. Også kjent som bright finish.
Horisontal Silkematt
Ikke-reflekterende finish med en lineært børstet tekstur. Denne typen overflate reduserer refleksjon av metallet.
Polert
Lys og reflekterende overflate. Dette er en god måte å vise frem metallet. Også kjent som bright finish.
Tråd Børstet (Ismatt)
Ikke-reflekterende overflate med dypere penselstrøk.
Polert
Lys og reflekterende overflate. Dette er en god måte å vise frem metallet. Også kjent som bright finish.
Sandblåst
En grov finish med en kornete tekstur. Den gir en spesiell effekt når den brukes sammen med polert finish.
De
labskapte
stenene

Ekstraordinær og så vakker som naturstein smykker ... Lab-skapte diamanter og edelstener er den nyeste trenden i smykker som gjenspeiler dine gode sanser og følelser.
Det valgte kvalitetsalternativet vil ikke vises på produktbildet.